URATARINA
Eikö teidän rekrytointien toimenpiteet houkuttele oikeanlaisia työnhakijoita?
Ovatko teidän rekrytointiprosessit pitkiä ja vaivalloisia?
Uratarinalla tarkoitetaan samaa kuin työntekijäkokemusvideolla ja työntekijätarinalla.
Uratarina-videolla teidän tyytyväinen työntekijä kertoo minkälaista yrityksessänne on työskennellä ja minkälaisten työtehtävien parissa teillä pääsee työskentelemään.
Valmista ideaa uratarinan sisällöstä sinulla ei tarvitse olla – se on meidän työtämme löytää, sanoittaa ja paketoida oikeanlainen viesti teidän kohderyhmälle mieluisalla tavalla.
3 HYVÄÄ SYYTÄ TUOTTAA URATARINA
- Oikeanlaisten työnhakijoiden määrä kasvaa
- Näkyvyys rekrymarkkinoilla laadukkaampaa
- Tunnettuus ja ymmärrys rekrytoinnin rajapinnassa paranee
URATARINA LYHYESTI
- Kasvuhaluisille yrityksille, jotka haluavat houkutella enemmän oikeanlaisia työnhakijoita
- Liiketoimintalähtöinen lähestyminen tuotantoon
- Vaivaton asiakkaalle
- Tyypillisesti 1-2 kuvauspäivää
- Ensimmäinen vedos katseltavissa noin 2 viikon kuluttua kuvauksista
- Tuloksena rekrytointia kohdennetusti helpottava ja nopeuttava video