URATARINA

Eikö teidän rekrytointien toimenpiteet houkuttele oikeanlaisia työnhakijoita?
Ovatko teidän rekrytointiprosessit pitkiä ja vaivalloisia?

Uratarinalla tarkoitetaan samaa kuin työntekijäkokemusvideolla ja työntekijätarinalla.

Uratarina-videolla teidän tyytyväinen työntekijä kertoo minkälaista yrityksessänne on työskennellä ja minkälaisten työtehtävien parissa teillä pääsee työskentelemään.

Valmista ideaa uratarinan sisällöstä sinulla ei tarvitse olla – se on meidän työtämme löytää, sanoittaa ja paketoida oikeanlainen viesti teidän kohderyhmälle mieluisalla tavalla.


3 HYVÄÄ SYYTÄ TUOTTAA URATARINA
  1. Oikeanlaisten työnhakijoiden määrä kasvaa
  2. Näkyvyys rekrymarkkinoilla laadukkaampaa
  3. Tunnettuus ja ymmärrys rekrytoinnin rajapinnassa paranee

 

URATARINA LYHYESTI
  • Kasvuhaluisille yrityksille, jotka haluavat houkutella enemmän oikeanlaisia työnhakijoita
  • Liiketoimintalähtöinen lähestyminen tuotantoon
  • Vaivaton asiakkaalle
  • Tyypillisesti 1-2 kuvauspäivää
  • Ensimmäinen vedos katseltavissa noin 2 viikon kuluttua kuvauksista
  • Tuloksena rekrytointia kohdennetusti helpottava ja nopeuttava video

Ota yhteyttä, siitä se alkaa